22. januar 2024
»Do potrošnikov najbolj pošteno bi bilo, da bi spremembe proizvajalci jasno sporočali na sprednji strani embalaže spremenjenega izdelka.«
ZPS je poudaril, da bi bilo najbolj pošteno, če bi proizvajalci jasno označili spremembe na embalaži.
22. januar 2024
»Večina potrošnikov se ob tem počuti opeharjene, zato lahko rečemo, da je skrčflacija do potrošnika neprijazna praksa.«
ZPS je opozoril, da je skrčflacija neprijazna praksa do potrošnikov.
22. januar 2024
»Potrošniki naj ne bodo na avtopilotu. Tudi pri živilih, ki jih redno kupujejo, naj občasno preverijo njihovo ceno za enoto, velikost pakiranja in njihovo sestavo. Če opazijo, da je proizvajalec zmanjšal količino izdelka oziroma spremenil njegovo sestavo ter kakovost, na trgu poiščite alternativo. S tem boste podprli proizvajalce, ki takšnih, do potrošnika neprijaznih praks ne uporabljajo.«
ZPS je svetoval potrošnikom, naj preverjajo ceno in sestavo živil ter podpirajo proizvajalce brez neprijaznih praks.